Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lång Tid...

Publicerad 2014-03-17 21:52:29 i

...sedan jag skrev nått här! Det är verkligen GALET mycket just nu & på det är jag sjuk, förkyld utan röst! Det är spännande att vara lärare utan röst kan jag säga!😜 Tur man har ett jäkla kroppsspråk!😉

På jobbet är det nationella prov, omdömen som ska skrivas, utvecklingssamtal som ska hållas samt prov för tvåorna! Lägg till ca en-två kvällsmöten / vecka så är det mitt liv just nu...man har lixom inte tid att vara sjuk!

Vi hann ialla fall med slalom förra helgen & denna. Storasyster i familjen har VERKLIGEN imponerat på oss alla, genom att på en halvdag, hunnit lära sig åka slalom på egen hand & åka liften själv! Det var nästan så det kom en tår i ögat när hon för första gången susar ned för backen!!! Behöver jag skriva att det var en LYCKLIG & STOLT tjej som satt sig i bilen på vägen hem?😃👍
(Gullungarna våra❤️)

I helgen var det full upp, trots min förkylning! Slalomåkning, 40års kalas med bowling & middag samt 7års kalas för tjoppan på söndag! Fullt upp med andra ord.
     Till helgen blir det inget bokat, känns skönt! Det brukar kunna dyka upp saker ändå! Men, det känns bra att det är lungt...då man är "halv-risig"!

Hoppas ni är pigga & krya!😊
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela