Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hej Vardag!

Publicerad 2014-08-23 09:10:22 i

Vardagen rullar på och jag har räknat ut att när jag skjutsar kidzen på morgonen, hämtar på eftermiddagen (= två olika ställen) & hämtar kära jobbarkollegan åker jag nästan EN MIL extra!!!! Helt sjukt!!! Det tar såklart längre tid på morgonen nu också. I våras tog det ca 10minuter att lämna, nu 25minuter!

Annars går det som hejjsan. Man vänjer sig😊 Strax åker den här familjen på semester! Vi ska åka tillsammans med mina bröder med familjer, syster med familj samt mor & far. Känns jätteskoj! Hoppas bara min & storasysters magar har fixar till sig tills dess. Vi har nämligen haft ont i dom och det skulle kännas trist att åka på semester & ha ont!😞👎Jaja, vi får väl se! Vi håller tummarna för att det går över!!!
(Älskade storasyster!❤️)

Hoppas ni har det bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela