Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Herre Gud Vad Tiden Går!!!

Publicerad 2015-09-14 22:58:46 i

Ja vart ska man börja?!? Hela våren & sommaren har ju gått!!! Jag tänker börja med det jag är stoltast över: nämligen att jag, japp JAG = "tummen-mitt-i-handen-kvinnan" byggt en altan. Jag är sjukt imponerad av mig själv & den blev faktiskt riktigt snygg!!!!😃😃😃
("Min" altan!😃)

En tripp till Götet och syrran stod också på menyn i somras med inslag som Liseberg & Universeum, å likt förra sommaren, åkte vi över Stockholm hem. Där besökte vi både slottet, polismuseet och, såklart, Gammla Stan!😃

Jag, älskade maken & två till par åkte sedan barnfria ned till Stockholm bara nån helg därefter, för att gå på Roxette-konsert! Mycket skoj, trots att det regnade exakt hela konserten!!!☔️

Annars rullar det på! Äldsta tjoppan har börjat E T T A N!!!! Times flies!!!🕔💨 Nästa höst är det lille/storebrors tur att landa i skolan. Jo, de växer så det knakar! Man hinner knappt med❤️

Hoppas ni har det bra!!! Allt Gott!
Over And Out

(pssst: den där bibel-läsningen är i pausvila, det tog tvärstopp där någonstans bland moseböckerna!😜)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela