Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Cykling!

Publicerad 2014-03-30 14:25:56 i

I helgen har vi cyklat...i sakta mak, pga kvarvarande hosta, men ändå!😊 Man tar sig verkligen fram kvickt!👍
(Plockat blommor har vi också hunnit med!🌸)

En lugn & skön helg har det varit! Imorgon är det så dags, kidzen börjar "på allvar" hos sin fina dagmamma. Hoppas det går som hejjsan!❤️ Vilket jag tror att det kommer göra...men min "smekmånadstid" utan lämningar & hämtningar är nu över. 

Men, snart är det ju faktiskt sommarlov!😜 Tiden går ju helt GALET fort!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela