Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

PÅSKLOV!

Publicerad 2014-04-14 22:29:59 i

Känns underbart med påsklov!🐥💐🐔🐣 Vi ska leka med kompisar, fixa pass åt lillasyster, äta godis, vara ute i solen & baaara mysa!!!❤️😊

Idag har vi varit ute, cyklat & gungat. Stor-tjoppan & jag var även på stallet. Det gick toppenbra! 
(Mina/våra GULLUNGAR!)

Imorgon bär det av till finfina kompisar för att leka, sen ska den här mamman få sina naglar fixade, jojo, fint ska he' va!😜 Blir bra, nu när jag slutat bita på mina naglar! Är de "fejk" biter jag inte alls på dem!👍

Hoppas ni har det bra i solen!😃☀️
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela