Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vaken Rocker!

Publicerad 2013-03-17 09:50:39 i

Lillasyster i familjen tycker att det är väldigt skojigt att vara vaken ca två timmar per natt! Det tycker inte hennes pappa och jag!!! I tre veckor nu har hon tjorvat på natten...vet inte vad som är fel?!? Vet bara att om det fortsätter såhär kommer vi att bli zombies snart!!! *gäsp*

Annars flyter livet på som vanligt. I helgen jobbar älskade maken så jag och kidzen har grillat utomhus, myst och bara varit. Idag ska vi vara religiösa och gå till kyrka. Storasyster i familjen ska tydligen få en bibel, vilket hon ju ville!

Nu blir det lugnt fram till elva då vi ger oss iväg! Ha en bra söndag alla! =)

(nedan: rocker'n som är vaken på natten och sover på dagen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela