Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ullared

Publicerad 2013-02-27 16:52:31 i

Idag var jag, lillasyster & min syster till Ullared. Då lillasyster har varit grinig pga sin hosta trodde jag nog att det skulle bli lite tjurigt på Gekås. Men lillasyster skötte sig EXEMPLARISKT!!!! Hon sov sig igenom hela besöket. Min(vår) fina, fina stjärna!!!!!❤❤❤

Men OJ så trött jag varit idag! Två nätter i rad har lillasyster varit grinig...samt gått upp tidigt (för att vara henne).
Men, nu ligger jag i soffan och taggar pigghet! =)

Lilla ⭐stjärnan⭐ var även jätteduktig på flyget hit! Gullunge!
Älskade storasyster & storebror är galet saknade, men, snart är vi hemma och jag får pussa & krama dem!!!❤

Nä, vila var det!
Over And Out

(nedan: en superduktig lillasyster!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela