Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Halsfluss! ✔

Publicerad 2013-02-19 14:09:26 i

Då lillebror var trött & grinig och storasyster hade ont i halsen imorse blev de lediga från sin dagmamma. Jag tog med "flocken" till sjukstugan och fick konstaterat att:
⚫ Storasyster har halsfluss.
⚫ Lille/storebror har feber samt hosta.
⚫ Jag har halsfluss.
Japp, detta är familjens status just nu...pappan i familjen skulle "plocka ut" penicillin till oss när han kommer hem.

Så det blev en "sitta-stilla-i-soffan-dag" idag med! Hoppas nu att vi blir friska av medicinen!!!!

Over And Out

(nedan: vi gör det vi orkar göra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela