Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Strax Jul!

Publicerad 2013-12-22 22:14:52 i

Blev ett kortare avbrott från bloggen, av nån anledning.

Idag har vi ialla fall åkt skridskor, på morfars gräsmatta! Japp, ni läste rätt! Det har regnat så mycket att det blivit en liten "frusen isbana" i ena hörnet av pappas tomt!

(Mina hjärtan❤️!)

Annars har lugnet lagt sig någorlunda, såhär två dar innan julafton! Dagen jag skrev om i förra inlägget gick som hejsan, och körsången i kyrkan på kvällen gick jättebra!!!😊

Imorgon ska vi prova 2013 års blossa & se "Forrest Gump" med mina föräldrar, då min pappa inte sett den!!! Jag vet; galet!😉

Börjar jobba den 7/1-14, alltså om två veckor...om jag har ångest & separations-panik?!?! OJA!!! Men, gode maken, världens finaste pappa, blir hemma i tre månader så det kommer gå bra!

Önskar er en GOD JUL!!!
(VÄRLDENS finaste!❤️❤️❤️)

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela