Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Två År!

Publicerad 2013-08-21 21:02:29 i

Igår, för exakt två år sedan, blev vår käre vän ihjälkörd längst E4:an. Det blir galet påtagligt när man åker till kyrkogården för att "hälsa på" honom. Det var en sådan fin kväll igår, klar luft, fullmåne och vackert. Den var han sååå väl värd! <3 Vila i frid kompis!!!
 
Ikväll har vi lämnat våra älskade barn hos sin mormor, de ska sova över där tills imorgon. Då ska vi vuxna åka till IKEA och härja. Det får barnen slippa, så de får umgås med min kära mamma istället. Men, ÅÅÅH så tyst och tomt det är här hemma. Jag tycker det är lite jobbigt när de är borta, även fast jag vet att de har TOKSKOJ med sin mormor. Jag blir lixom halv när de inte är här...jaja, den berömda "navelsträngen" är nog inte klippt än! ;) Det är nog bra att JAG får öva mig på att de är borta ibland.
 
(Våra ÄLSKADE, ÄLSKADE ungar!!! <3 )
 
Nu ska jag och käre make se film & mysa...det får nog bort mitt "sakna-tänk" liiite!
Over And Out
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela