Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Mysig Helg...Trots En För Lite!

Publicerad 2012-05-06 15:17:25 i Allmänt

Ja, som rubriken lyder har vi faktiskt haft en helt ok helg, trots att den gode maken/fadern jobbat. I fredags fick vi mat hos kära vänner som vi tyvärr träffar för sällan. Igår var vi till min kära mor och löste melodikrysset sedan på eftermiddagen åkte vi till min farmor och fikade go´fika och sedan fick vi go´frukost hos käre pappa i morse. När vi sedan kom hem, ätit lunch samt lagt lillebror passade jag och tjoppan på att städa! Hon dammtorkade och jag dammsugade. "Fint ska de va, i Stockholm ska man bo"! ;)
     Nu alldeles strax avslutar vi helgen med ett finbesök av kära vännen med familj. Nu var det på tok för länge sedan vi träffades så vi beslutade att "dra" en middag ikväll! Ska bli jätteskoj!!!


(Lillebror busar med dammsugaren hos sin mormor!)

Nä, nu är mellisstunden slut så nu ska vi bara mysa en liten stund innan kompis kommer hit! =)
Ha ett fortsatt trevlig avslut på helgen!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela