Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Min Älskade Lilla Dotter!

Publicerad 2012-05-14 13:30:28 i Allmänt

Igår gjorde det verkligen ont i mammahjärtat att lägga tjoppan. Hon har nämligen, som den ende i familjen, drabbats av snöloppor (vilket jag tror är den förgrömmade katten som släpat in!!!). Hon grät, kliade och grät omvartannat! Där satt jag och kunde inte göra någonting för att hjälpa förutom att krama, lägga på salva och säga att det, om några dagar, ska bli bra! USCH!
     Det kom en räddande ängel i form av en bekant och gav en "dundersalva", vilket hjälpte hennes dotter i samma situation. Nu kan vi bara hålla tummarna för att det funkar för vår tjoppa också. Fick även tipset att spraya ned hela katten med någon som kallas "frontline". Ett lopp/löss/fästings-medel som ska göra att man slipper de små djuren. Vi får väl se! Nedsprayad ska han ialla fall bli, lita på det!


(Här ska sprayas!)

Idag är det supertrist väder ute. Regn och väldigt blåsigt, men jag är inne så mig lider det ingen nöd på! =)

I veckan har jag & barnen "pappafritt" på kvällen, då han jobbar eftermiddag. Som vanligt är det trist, men den här veckan är kort. På torsdag är det kristihimmelsfärdsdag och på fredag är jag ledig, så supergräsligt är det inte. Det kommer att säga "svich" så är veckan gjord! =)

Nä, nu ska jag se över mitt kvalitetsarbete som jag gjort klart idag. Hoppas bara att de andra tycker att det funderar och är bra! =)

Haré Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela