Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Strax Helg...

Publicerad 2012-03-27 21:36:36 i Allmänt

...eller? Jo, här tänker vi positivt. Efter denna vecka, om allt går som planerat har jag "endast" nio utvecklingssamtal kvar. När det är gjort kommer det med ens att kännas mindre stressigt! =)
     Jag "la undan" min förkylning pga allt på jobbet, så den torde väl bryta ut när jag andas ut och tar det lungt?

Nu är det faktiskt alldeles snart påsklov också, tiden bara rusar på. Det känns jättebra! Ikväll satt jag och mamma och planerade inför en trerättersmiddag vi ska bjuda min käre pappa på. Detta pga att han vann en vadslagning under 2004, han slutade nämligen snusa. Varken jag eller mamma lyckades med det vi slog vad om; jag = sluta bita på naglarna, mor = sluta röka.

I helgen ska den gode maken på sitt 20-års jubileéum efter högstadiet, han kommer ha galet skoj! =) Då ska jag och barnen myyyysa i fulla drag! Och givetvis sakna den älskade maken/pappa också!
    

(Världens finaste tjoppa!)


(Världens finaste tjoppe!)

Nu blir det liiiite tv innan sängen. Imorgon har jag lovat bort mig som sångerska/pianist till ett gäng glada damer/herrar vilka ska ha musikcafé. Blir intressant att se hur det går, trist bara att man inte hinner hem innan älskade barnen går och lägger sig!

Haré bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela