Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Gammal!?

Publicerad 2012-06-26 07:11:33 i

Nog fyller man ganska mycket om man inte ens kommer ihåg att man fyller år?! *skratt* Idag lyser solen (ialla fall än åtminstonde) så jag skulle tro att det blir Liseberg. Vi bestämde att vi skulle gå på Universeum om det var regn och Liseberg om det var sol, de ligger alldeles bredvid varandra, vilket känns bra då vädret inte verkar vara att lita på!
 
 
(Grattis till lilla mig! =)
 
Hade gärna fått sovmorgon en liiiiitenstund till, men tjoppan tyckte att det var morgon redan kl 06.30, så det var bara att "pallra" sig upp.
 
Nä, nu måste jag gå och kika om jag kan få mig nått kaffe!
Ha en bra dag alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela