Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Världens Sparkföre!!!

Publicerad 2012-01-05 11:29:32 i Allmänt

Nu är det härligt ute, vitt & ljuvligt! =) Barnen och jag passade på att dra fram min & min lillebrors gamla sparklåda att fästa fast på min spark. Barnen tyckte verkligen om det och vi sprakade runt en bra stund innan storasyster ville ta fram sin spark. Sedan "sprakade" hon runt på lillebror, vilket han tyckte var jätteskoj, så till den milda grad att det var lite svårt att få honom av hennes spark!!! =)


(Världens finaste syskon!)

Ikväll får vi jättefint besök av Kimpan med familj!! Åh så skoj det ska bli att få umgås och mysa, det var alldeles för länge sedan. Men, nu ska vi verkligen få rå om dem, då de kommer på middag! Woohoo! =)

Nu blir det "lunchtajm" för hela slanten, man blir hungrig av att vara ute och sparka och skotta snö! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela