Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Status; BLÄÄÄÄÄ!!!!

Publicerad 2012-01-25 13:40:32 i Allmänt

VARNING FÖR KLAGAN!

Kan icket andas för fem öre pga nästäppa, vågar inte ta tempen pga rädsla för feber, det betyder att jag måste vara hemma...har jag ICKET tid med! Huvudvärk från, ja jag vet inte vart ifrån!!! Så jaaaaaaa; säg att det är synd om mig! Medömkan skulle verkligen hjälpa nu, gärna någon som kan sitta och styka mig över håret också! ;)
    Nä, fasiken! Skulle jag bara få slippa denna nästäppa så skulle det kännas våldsamt mycket bättre. Jag kan verkligen inte få syre till min hjärna!!! Nätterna ska vi inte tala om. Dessutom är jag jätterädd för nässpray och skulle väldigt gärna slippa ta den, men hur gör man när näsan är stängd?! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!


(BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!)

Skulle man bortse från denna "förkylning from hell" så tror jag att det är ganska lungt...trist bara att man icket kan göra det, den gör sig påmind heeeeela tiden! =( *gråt & tandagnissel!*
     Ni kan väl hålla tummar & tår för att den går över så man orkar vara den sociala varelse man egentligen är, för just nu är det bedrövligt!!!

Nu taggar jag för att helgen kommer med rusande fart så jag kan vila upp mig och bara myyyysa med min underbart fina familj! =)
     Hoppas även att jag är så pass pigg att jag och gode maken kan åka till stan för att inhandla lite presenter till tjoppan som ju strax fyller; 4 ÅR!!!!!
 
Tjopp & tjim & glöm nu inte att hålla tummarna och tårna heller! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela