Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Inte Alls!

Publicerad 2012-01-20 19:25:47 i Allmänt

Nä, den rosa hästskon befann sig inte alls i lillebrors mage som vi trodde. Den hittades nämligen i tjoppans dockhus, igår...
     Mycket skumt säger jag, då jag är hundra på att jag såg fyra hästskor i hans mun...men, jag måste helt enkelt sett fel.

Idag/kväll har vi haft fint besök! =) Det blev pizza och surr, trevligt! =)
     De sista två veckorna har varit bedrövligt på "träffa-vänner-fronten", då både jag och gode maken varit krassliga och är fortfarande ska tilläggas. Det som är trist är att man känner sig så osocial när man är dunderförkyld...jaja, snart är vi väl friska?!

Nu ska det bara myyyyyysas i fulla dra; det är fredag hörrni! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2012-01-22 15:42:51

Men åhh så tur att han inte svalde den! inte för att det är så farligt med rosa hästskor, men nu slipper en liten ponny vara en sko kort :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela