Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Härliga Lördag!

Publicerad 2012-01-28 14:10:40 i Allmänt

Gick upp 06.00, såg att det snöade så när barnen käkat frukost gav vi oss ut för att skotta och mysa i snön! Åh, man kan bli lycklig för mindre...att jag, trots min förkylning, orkade skotta kändes jättehärligt! =) Den börjar kanske släppa nu?!?! HOPPAS!

Idag blir det, som sagt tidigare, lugnt och sedan ikväll kommer allehanda föräldrar för att käka middag! Nice säger jag bara!
     Det var alldeles för länge sedan vi sågs så det känns jätteskoj att få rå om dem allihopa.

Imorgon finns inga planer vilket också känns galant, då vi inte är helt kuranta ännu så är det bra med en "vilodag"! =)


(Glá tjej som nyss fått vända till att sitta "rätt väg" i bilen!)

Ha en fortsatt trevlig lördag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela