Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Redan!?

Publicerad 2012-02-13 13:47:50 i Allmänt

Vart tog måndagsmorgonen vägen!? Nyss var det morgon, nu är det eftermiddag helt plötsligt! Jaja, mina fina elever och jag har ialla fall varit "råååå taggade" på att det är alla hjärtans dag imorgon. Vi har pysslat och donat, det blir nog bra det här! =)


(Vi är peppad på alla hjärtans dag imorgon! =)

Helgen var, trots att den älskade maken jobbade, jättemysig! Under lördag var vi på barnkalas, vilket kidzen tyckte var skitskoj! =) Söndagen var helt FANTASTISK!!! Bara några minusgrader och STRÅLANDE sooool!!! =) Vi befann oss med min älskade pappa hela dagen och åkte skoter samt åt korv med min käre storebror med yngsta dotter. En härlig helg med andra ord.

I veckan är det också mycket mys. Imorgon är det, som sagt, alla hjärtans dag. På torsdag är alla fina elever lediga och vi lärare ska på kurs, blir skoj! Slutligen avslutar vi veckan med att bada på fredag, vilken lyxvecka va?!

Hoppas ni har det bäst där ute! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela