Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lilla Vasaloppet!

Publicerad 2012-02-21 19:48:04 i Allmänt

En dag som denna kan man bara le! Strålande sol, glada elever samt en utedag med lilla vasaloppet och semlor! MUMMA!!! =) En häääärlig dag!


(Helt underbar dag!!!)

Imorgon blir inte fullt lika härlig då jag inte har någon som helst aning om när jag får komma hem. Vi har nämligen möte med någon från Lärarförbundet som ska tala om löner från kl 18.00 och frammåt. Bra ämne och det blir säkert intressant, men då jag vet att vi är ganska duktiga på att dra över tiden så har jag mina aningar om att vi inte kommer att vara hemma före 21.00 ialla fall. Tur man har världens bästa mamma som åker och hämtar barnen samt är med dem på kvällen! =)

Nu ska jag bara lägga mig och mysa på soffan i min ensamhet...saknar min älskade make och en semla! ;)
Haré Bäst
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela