Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hejsan Svejsan!

Publicerad 2012-12-26 14:50:04 i

"Times flies", som de brukar säga. Nu har det varit både julafton & juldagen och här sitter jag och har inte skrivit en enda rad!
 
Sprutan som lillasyster tog blev det både feber & grin av, så det var riktigt synd om "pruttan"! Men, som den cooling hon är återhämtade hon sig ganska fort.
 
(Vår älskade lilla stjärna!!!)
 
På julafton var vi här hemma och hade främmande av gode makens syskon m. familjer. Igår befann vi oss hos min kära mammas ex-karl på julmiddag, trevligt!
 
Idag, annnadagen firar vi med mat och mys tillsammans med min älskade storebror. Det blir skoj. Alla syskon, ja inte syster då...hon bor ju i Götet, kommer befinna sig där! =)
 
Hoppas ni haft en kalashärlig julhelg! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-01-05 19:42:46

Vilken liten söting! Ha det gott kära du!

Svar: kan inte annat än hålla med så "opartisk" som jag är! ;) *skratt*
Inte Utan Min Dotter

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela