Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Trött & Hungrig!

Publicerad 2012-08-11 07:39:47 i

Jag vaknar sällan/aldrig av att jag är hungrig. Men, under den här graviditeten har det hänt några gånger. Denna morgon är en sådan morgon. Det sura är att vi inte har någon mjölk hemma till våra flingor...får väl hitta på nått annat då.
 
Igår var det strålande sol och kära vännerna kom förbi på mat och trevligt surr.Vi bestämde att vi skulle prova nån gång här framöver att våra tjejer ska få prova sova över hos varandra, tror det skulle vara jätteskoj för dem. =)
 
Nu har även den här mamman badat utomhus! Jag är verkligen ingen badkruka och vi brukar vara flitiga besökare till både sjöar och hav på sommaren. Men, den här sommaren har varit kall och vi har varit två-tre gånger och badat (läs barnen). Men, så hände det! Vi åkte till storebrors stuga och då badade t.o.m jag! =)
 
(Vi har hunnit med ett bad sen sist!)
 
Nä, nu måste jag nog ta tag i frukosten...lillbror vill ha något att "dicka" (= dricka). =) Kram på er!
Over And Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela