Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Uppdatering!

Publicerad 2011-09-04 21:46:04 i Allmänt

Hallå!
Måste bara uppdatera er om dessa följande saker. För har man sagt A måste man väl ändå säga B?
1) "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann".
2) "Hur många lingon finns det i världen?"
3) Tjoppans läpp med var i.

1) Boken var verkligen väl värd allt beröm den har fått av alla. Lättläst och väldigt skojig underhållning! Blir superskoj att se om filmen håller samma klass när den kommer!

2) Filmen med Hudiksvalls stoltheter var helt ok, men jag hade nog mer förväntningar av den. Men, skådisarna var såklart toppen! =)

3) I torsdags var vi till tandläkaren med tjoppans läpp som inte var så trevlig när den varade! De sög bort allt var och sedan fick hon desinfektionssalva. Såret ser numera betydligt finare ut och dessutom har svullnaden gått ner mycket. Men, vi ska för säkerhets skull ändå åka till tandläkaren en sista sväng imorgon så att de får kika om de tycker att det har läkt ok. =)

Har jag glömt att uppdatera mer saker som jag berättat om?! Jaja, jag återkommer om så skulle vara fallet!

Haré Gott Igelkott!
Over And Out

(psst; jag tog mig faktiskt i kragen och sprang 20minuter på crosstrainern, får man hoppas att man sover gott inatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela