Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Störtskön Låt!!! =)

Publicerad 2011-09-29 20:33:22 i Allmänt

Sitter i soffan och spanar in "True Blood", avsnitt sex i säsong fyra. Har redan sett hela säsong fyra men just detta avsnitt fanns bara ljud till...vilket jag nu alltså ser. Måste säga att inledningslåten "bad things" är väldans bra! =)


(Bad Things!)

Igår kom gardiner och annat smått och gott till vårt kök. Blir väldigt fin, ska bli så spännande när älskade maken målat klart skåpluckorna, han är så våldsamt duktig! =)
     Ikväll är sista jobbdagen för hans del, vilket känns fantastiskt bra! Blir till att mysa hela helgen. På lördag blir det middag med goda vänner, vilka vi träffar alldeles för sällan just nu...hoppas på bättring på den fronten! =)

Haré Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-10-01 10:34:12

Ja, den är grymt bra! det är ett jäkla "häng" i den låten. Som det gamla Cris Isak fan som jag är kan jag inget annat än att gilla!! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela