Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Som Förr...

Publicerad 2011-09-11 16:45:51 i Allmänt

Förr, när varken vi eller våra vänner hade barn träffades vi ofta, bara för att sitta och surra, se en film eller bara vara. Det händer mer sällan nu, vilket är förståeligt när det finns fyra barn som då springer och skall passas på.
     Igår kväll, efter att barnen somnat passade vi därför på att hälsa på våra kära vänner och umgås som förr. Det vill säga, i lugn och ro, bara sittandes! =) Det går superbra även när vi har våra barn runt omkring oss. Men, igår var det väldigt skönt att bara få vara och bara sitta utan att behöva kolla nån.

Idag har vi tagit det ofantligt lugnt. Jag och barnen var ute i sandlådan och härjade en stund på eftermiddagen, annars har det bara varit en innedag.

Ikväll ska jag och kära svägerskan ut på prommis, det blir mysigt. Och ikväll ska vi inte glömma reflexvästarna.
Haré Bäst Alla!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-09-11 17:19:56

Ja här har vi också varit ute och grävt i sanden! Lilleman har lärt sig hur man klättrar upp i lektornet (en sån med ett torn och rutchkana), men han vet ju inte vad som menas med att falla ned :S



Ja det var ju en evighet sedan man kunde sitta ock tjattra ostört med vänner, ändå har det bara varit så i ett år för min del! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela