Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Målning Pågår

Publicerad 2011-09-19 21:10:50 i Allmänt

Jajjamensan, här blåser en förändringens vind! ;) Har, av en kär vän, blivit inspirerad av hennes vita köksmålning. Detta berättade jag för min älskade make som såklart "nappade" på idén, då han ju har varit inne i sin "vita period" ett tag nu. ;) Fast, hos oss blir inte köket vitt...nä, vi är lite gråare. ;)
     Då vi, i framtiden, ska bygga om vårt kök helt vill vi inte lägga ut massa pengar på något som sedan ska rivas. Vi bestämde då att vi ska måla om våra köksluckor samt måla väggarna. Blir spännande att se hur det blir. Då vi nu har kastat ut allt vi haft på väggarna i vårt kök sitter jag här och spanar in väggdekaler som vi kan sätta upp. De tar ingen plats som hyllor gör och det finns verkligen hur många fina dekaler som helst!!!

                                          
               (En av väggdekalerna var denna! Vi får se vad det blir i slutändan.)

Idag har vi varit och badat. Det var väldigt mysigt! Både föräldrar och barn var nöjda, så vi får säga att dagen varit kalas! =)
     Hoppas att även er dag varit kalas! Kram på er! =)

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-09-20 23:37:34

Fantastiskt! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela