Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Helgen Är Slut

Publicerad 2011-09-25 19:51:11 i Allmänt

Vart tog den här helgen vägen?!? Det bara sa "swich" och nu är det slut. Nu väntar en veckas "gräsänkeri" då min käre make jobbar eftermiddag och åker till jobbet vid 15.00- De här veckorna är trista tycker jag! Hade känns mycket bättre om han fick slippa gå ut redan under söndag eftermiddag. Men, men man kan inte få allt...

I morse fick vi trevligt besök i form av storebror och hans tjejer och sedan i eftermiddag var min älskade lillebror och hans flickvän här och käkade. Det var jättetrevligt eftersom det var ett tag sedan vi träffades och surrade av oss lite!

Nu ska jag bara lata mig i soffan. Hade gärnat tagit en promenad, men tyvärr går det inte när jag sitter själv. Jag får helt enkelt ta tillfället i akt och gå imorgon under dagen då älskade maken är hemma! =)

Haré Bäst Alla! 
Over And Out
   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela