Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tröttsamt!

Publicerad 2011-11-20 15:43:55 i Allmänt

En riktig, riktig söndag är det idag. Trött är jag också! Inte så konstigt med tanke på att jag inte somnade förrän 02.30, när hände det sist?! Vi hade minsann tjejkväll igår, här hemma hos oss. Trerättersmiddag och massor av surr; kan det blir skojigare?! Men, nästa helg har jag bestämt mig! Då blir det ENDAST mys med kidzen och gode maken; längtar redan!!!! =)

Strax blir det middag och sedan bär det av till min älskade brordotter som fyller år på tisdag, men då är jag & sambosen på kurs så då passar vi på att fira idag istället! =)

Nä, nu ska jag bara vila...kan behövas när det imorgon är måndag. Oj, vad helgerna går undan nu helt plötsligt!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-11-21 09:00:32

Låter inte dumt att mysa med familjen. Ha det! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela