Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Times Flies!!!"

Publicerad 2011-11-14 13:01:00 i Allmänt

(...skriver man flies?)
Hur som haver rusar dagarna på i rasande fart...wrooooooooooom!!! Hela helgen bara försvann, utan att jag ens hunnit reagera. Hela familjen åkte till badet i lördags och hade verkligen supermysigt!!! =) Resterande delen av helgen bestod även den av bara MYYYYS!!! =)

I går kväll kom min älskade mor med både luciadräkt + krona samt tomtedräkt till barnen. Oj, oj, oj vilken lycklig tjej som kom ned i morse och upptäckte presenten!!! =) Snabbt skulle den på samt fotas. Kan säga att det i år inte krävdes någon form av barnmisshandel för att fota julkortet...*ha ha ha*
     Skämt & sido så måste jag säga att jag beundrar de som är just barnfotografer; NÄR hinner de ta kort?!?! De sitter ju verkligen ALDRIG still!!! Nåja, i år blev det ialla fall bra, inget lov om att sitta stilla o.s.v.

Nu sitter jag här och är helt tom i huvudet. Jag har precis suttit med planering av både det ena och det andra, men jag blev tvungen att ta en liten "break" bara för att skriva av mig här. Vilket behövdes...

Hoppas ni ute i stora världen mår toppen!!! Kram på eder alla! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela