Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Julkort & Kalendrar

Publicerad 2011-11-17 20:14:51 i Allmänt

Då har jag beställt både julkort (vilka kom idag) och kalendrar till både de ena och de andra! ;) Det är verkligen superskoj att ge bort kalendrar.
     Nu har även lillebrors foto från dagmammefotograferingen kommit. Behöver jag säga att hans kort ser lite mer uppstyrt ut?! Skulle tro att han inte satt still många sekunder! ;) Söt blev han förstås ändå! =)

                                              

                                                       (Visst blev vår prins fin?!)

Nu är det fredag imorgon, vilket känns bra, har haft en sen vecka. Igår kom jag hem inte senare än 20.40!!! Nästa vecka är det också några sena dagar, onsdag efter 17.00, torsdag 20.00 skulle jag kunna tänka mig...vi får se. Det som är så ofantligt trist är att man inte hinner träffa barnen någonting de dagarna, eftersom de sover när man kommer hem! =/

Till helgen vankas det tjejmiddag. Vi är sex tjejer som ska träffas för att avnjuta en tre rätters middag. Hur det går återstår att se. Det är nämligen jag & Sara som står för kalaset! Det ska hur som helst bli väldigt trevligt att ses, då det var länge sedan!

Nä, nu ska jag bara lata mig! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela