Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Usch Vilken Natt =(

Publicerad 2011-05-04 20:01:00 i Allmänt

OJ säger jag bara!!! Shit vad vi har haft en kass natt, det var ganska länge sedan lillebror skrek såhär mycket under natten! Han började strax innan 01.00 och höll igång tills kl 04.00, då somnade han om tills kl var 07.00; LOVELY!!!
     Idag har jag varit vääääldigt seg. Men, som tur var fick vi inbjudan till en kär vän och vi höll oss vakna tack vare trevlig surr, kaffe & en fantastisk lunch!!! TACK Anna!!! =)


(Den söte lille ligisten *fniss*)

Annars har det bara flytit på. På fredagsmorgon ska jag och tjoppan återigen åka och rida lilla Teddie, den lilla shettis-skimmeln som hon börjat träna ridning på. Det blir skoj, gick jättebra sist...så vi hoppas det går lika bra denna gång. Blev helt frälst när hon frågade om hon fick "galoppa" och verkligen gjorde det!!! Hon är så underbart duktig vår lilla tjej!!! Stolt mamma eller vad?!?! =)


(Den underbara lilla ryttarinnan!!!)

Här sitter jag nu efter att ha haft en ofantligt mysig kväll tillsammans med kidzen, vi plaskade på med vatten i "vasken" hela kvällen! Det var uppskattat. Sedan var det nattning för hela slanten och nu önskar jag innerligt att vi får sova HELA natten i natt!!! Snälla?!?

Nä, nu ska jag slöa en stund sedan blir det nog sängen ganska tidigt ikväll...
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela