Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

04.45 *pip*

Publicerad 2011-05-14 07:17:19 i Allmänt

Nä, morgonstund har INTE guld i mun!!! Inte så här tidigt ialla fall. Helt vansinnigt, men jag förstår faktiskt lillebror, han har ont i halsen (det är vad jag tror). Lider med honom och hoppas nått så in i norden att han blir frisk NU!!!!

Idag blir det melodikrysset, som vanligt. Det "ovanliga" är att mamma inte är här och löser det med mig, hon är nämligen i Göteborg hos min syster. Så jag ringde helt enkelt käre pappa, så nu kommer han hit och löser det med mig och äter frukost! =)
     Min älskade pappa ska sedan vara barnvakt mellan 15.00-18.00, då jag ska åka på cykelfest och min käre make jobbar. Är så lyckligt lottad att jag har mina nära och kära (ja, alla utom syster då) så nära. Det är såååå lyxigt att man kan få hjälp några timmar bara sådär. Det är inte alla som har den lyxen!

Nu blir det till att tagga melodikryss och cykelfesten. För övrigt så är väl förkylningsymtomen (halsont, huvudvärk samt snorigheten) inte alls borta, men jag får försöka förtränga det helt enkelt. Hoppas även att solen som strålar nu, väljer att stanna hela långa dagen, blir mysigare att cykla då! =)

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-05-14 12:14:08

Vilka stackare vi har :(

Jag misstänker att Otto också har ont i halsen för han verkar inte vilja svälja.. men det är ju svårt att veta då de inte kan berätta.



Hoppas att de små kryar på sig snart, vi får hålla tummarna på det!



Kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela