Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tidiga Mor´nar!

Publicerad 2011-03-18 06:34:21 i Allmänt

Den lilla "broren" i den här familjen tycker tydligen att det är morgon redan kl 04.00-05.00! Det tycker INTE resterande delen av familen!!! Hela veckan har han stigit upp alldeles för tidigt...hoppas att det är en övergångspersiod som går över fort!!!


(Vi börjar bli lite trötta på lillebrors tidiga mor´nar!)

Idag blir det besök av kära mamma som ska besöka sjukstugan, hon har nämligen varit hemma hela veckan för pga sjukdom (förkyld). Men igår var hon piggare och tog idag som återhämtningsdag, klokt tycker jag.
     Även en kär vän med barn ska kika förbi, blir också trevligt...tar igen det surr jag missade igår då jag & lillebror "bara" var hemma och tog det lungt helt själva. Vilket för övrigt var supermysigt, härligt att få rå om honom lite själv också! =)

I onsdags var det jätteskoj på äventyrsbadet! Tjoppan tyckte att det var så skoj så hon ville inte åka hem...men, vi åkte hem till goda vänner och fick middag & trevligt sällskap; tack för det säger vi!!!! =)
     Tjoppan var trött på vägen hem, hon somnade inom fem minuter!

Nä, nu ska jag ta och klä mig och fixa frukost till alla. Hoppas ni där ute får en härlig fredag med soligt väder! Kramar i massor!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2011-03-20 08:16:19

Oj oj! Jag förstår dig precis. Har alltid haft en som varit tidig på morgon samt en som behövt sooova ut! :)

Ta hand om dig och din familj!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela