Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Konstig...

Publicerad 2011-03-22 06:42:31 i Allmänt

Idag verkar också bli en härlig dag, men idag är en dag med lite vemod pga saker & ting. Det kommer att gå helt ok, men idag måste jag få känna såhär. Det känns konstigt i hela mig och hur ska det då kännas för de som är "drabbade"? Trodde aldrig att jag skulle känna såhär inför den här grejen, men ack så fel jag hade. Jag hade nog mer känslor än vad jag trodde...är inte känslokall trotts allt! ;) (säger den mest känso-fulla människan i världen!)

Idag blir en lugn dag. Skjutsar tjoppan vid nio till hennes kära dagmamma och sedan blir det bara mys med lillebror hemmavid. Igår sov han endast en gång; mellan 11.00-14.00 sedan var han vaken tills klockan klockan var 19.20, han gjorde det verkligen jättebra! =) Det lyxiga var att han sov tills kl var 06.00!
     Synd bara att älskade tjoppan råkade med en olycka i natt vid 03.00, då hon kissade i sängen. Hon ropade på mig och när jag kom in i hennes rum tittade hon olyckligt på mig och sa; "-mamma! förlåt mig!" Min älskade lilla prinsessa! Olyckor händer väl alla när man bara varit blöjfri i nån månad på natten? Tycker ialla fall att hon är GRYM, för det här är en av få gånger hon har råkat ut för en "olycka".

Nä, nu ska jag börja med en liten frukost till mig och lillebror, då vi är de enda som är vakna. Skinkomelett till mig och gröt till tjoppen! =)

Hoppas ni har det bra därute!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2011-03-22 12:44:42

Stackarn, men olyckor händer - inte så farligt. Finns tvättmaskin!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela