Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Blååååås!

Publicerad 2011-03-23 07:56:50 i Allmänt

Himmel vad det blåst nu under några dagar. Igår kväll trodde jag nästan att huset skulle lyfta, som tur var skedde inte det!
     Idag blir det träff med föräldragruppen, det känns jättetrevligt då det är nån vecka sedan jag & lillebror hade "dejt" med dem! =)


(Oj, vad det har blåst under några dagar)

Tjoppan hon ska få gå på ett favoritställe idag; biblioteket! Varannan onsdag så går nämligen dagmammorna till "bibblan" för att lyssna på sagor som frivilliga pensionärer kommer dit och läser! =)

Dagen som sådan blir nog annars lugn. Det blir mammaträff nån timme och sedan blir det till att vandra hem och invänta mamma som ska komma och vara barnvakt ikväll då vi har årsmöte med lärarförbundet. Tyckte att det blev en dum vecka då min käre sambo jobbar. Men, det är bara att digga läget. Jag sa faktiskt att jag skulle smita lite tidigare, så att mamma inte behöver vara här hela kvällen...

Ha en bra dag alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela