Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sugen!

Publicerad 2011-06-21 20:26:23 i Allmänt

Just nu sitter jag här och är nått så in i norden sugen på nått som jag inte har någon aning om vad det är, jobbigt! Måste komma underfund med vad det är jag sugen på, så jag kan fixa det! =)

Idag har jag minsann haft fint besök! Min kära kusin var förbi på lunch och surr, alltid lika trevligt. Sedan blir det mer av fin-besök imorgon då kära jobbarkompisen kommer förbi på fika! =)

Midsommar på fredag, vad ska man göra då då?! Vi har inte den blekaste aning (som vanligt;). Men, det brukar bli bra...så det hoppas vi på även i år.

Har ingen aning om vad mer jag ska skriva, så jag återkommer när jag har det. Hoppas hur som haver att ni har det bäst där ute! =)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela