Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SPA & Myyys!!!

Publicerad 2011-06-19 07:03:37 i Allmänt

Förra året då jag fyllde trettio fick jag ett presentkort på ett SPA här i närheten. Igår tog jag & gode maken oss i kragen och åkte dit för att "använda upp" det! =) Barnen tillbringade eftermiddagen med sin farmor, så dem gick det verkligen ingen nöd på!

ÅH så härligt det var att få massage, ligga i en varm bubbelpool och bada bastu med den man älskar; LOVELY! =) Vi toppade eftermiddagen med att gå på restaurang, åt nästan tills jag sprack! ;)
   Det är vansinnigt mysigt att bara vara vi två, det händer väldigt sällan nu! Vilket jag tror är synd, man ska vara noga med att rå om varandra och vara de vuxna man faktiskt är. Ibland fastanar man i att bara vara mamma & pappa (vilket är väldigt underbart det med)! Men man får, som sagt, inte glömma bort att man faktiskt inte bara är mamma & pappa.

Jaja, dagen var väldigt trevligt ialla fall! =) Det hoppas jag att vi gör om en vacker dag.
     Idag bestämde lillebror att det var morgon redan klockan 05.00! Inte fullt så underbart, men vad gör man?! Man får se det positiva i det hela; Oj vad jag kommer att få mycket gjort idag! ;) *skratt*

Ha en härlig söndag alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela