Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Omskolning!

Publicerad 2011-06-07 12:47:10 i Allmänt

Japp, jag funderar allvarligt (fast inte alls *skratt*) på att omskola mig till tandläkare! SHIT vad de kan ta betalt. Satt alltså i max femton minuter och de rävarna kräver mig på över 1000:-!!!! Fyratusen/timmen är inte fy skam, det kan jag säga att jag inte tjänar som lärare ialla fall!!!


(Omskolning?! *fniss*)

Nä, skämt & sido, jag trivs faktiskt med mitt jobb så någon omskolning tror jag inte det blir frågan om. Lönen skulle dock inte sitta fel! =)

Nu hoppas jag att mina arma tänder håller för ett låååååångt tag framöver! Måste erkänna att jag inte tycker att det är världens roligaste sak att lägga pengar på, även om det är viktigt!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-06-07 18:43:53

Ja, allvarligt! Då skulle man få valuta för sitt studielån.. och kanske ha råd att betala tillbaks det.

Men annars säger de ju att lärarnas yrkesstatus ska stiga och lönerna bli bättre! så kanske när vi börjar närma oss medelåldern så får vi kosing :D men kanske inte riktigt 4000 i timmen :S det är ju nästan absurt!

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-06-08 11:05:06

ja det är hemskt vad det kostar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela