Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Heeeeela Natten!!!

Publicerad 2011-06-07 05:32:53 i Allmänt

Exakt HELA natten har jag varit uppe!!! Det började kl 23.00 när älskade tjoppan började surra i att hon minsann inte kunde sova själv (vilket hon har gjort sedan hon var ett år och tio månader). När hon sedan somnat där vid 01.00 började lillebror! Klockan är nu 05.30  och han sover fortfarande inte, jag förstår inte hur det är möjligt?! Hur i hela världen orkar man vara vaken för att bara vara arg!? Är det inte lindrigare att bara lägga ned sitt söta, lilla huvud på kudden och sova?!?!??!
     Ett som är säkert är att jag kommer att vara trött idag, kaffe kommer att vara dagens dryck.

Mindre roligt är att jag måste besöka tandläkaren idag. En tand flög nämligen av när vi var i Montréal, känns inte något vidare! Hoppas de kan fixa till det och att det blir bra!

Nu ska jag återgå till att surfa på nätet.
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela