Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Härliga Värme!!!

Publicerad 2011-06-12 21:40:29 i Allmänt

Sedan i onsdags har det verkligen varit helt vansinnigt varmt!!!! Vilket jag, som fullkomligt älskar! värme, har tyckte varit underbart!!! =) I torsdags åkte poolen fram och barnen var såklart i sjunde himlen! Det plaskades & skrattades om vartannat!!!


(Våra älskade gullungar i poolen!)

I helgen har det varit fart och fläkt minsann! Fredagen var vi i stan för att "hörselkontrollera" lillebror som inte "klarade" sitt BOEL-test (barnet orgienterar efter ljud), vilket han nu klarade galant, såklart. Sedan var det handling och sedan åkte vi hem för att prova på livet som fyrbarns-föräldrar. Vi hade nämligen lovat min kära svägerska att vara barnvakt åt deras fina söner. Gick galant och våra barn var såklart överlycklig att få umgås med "stor-killarna"!
     Under tiden vi var fyrbarnsföräldrar passade min make på att snickra ihop det sista av vår altan; vårt staket! Det blev verkligen superbra!!!! =) Åh vad många dagar/kvällar som kommer att tillbringas på den!!!


(Blir mycket mys på altanen i sommar!)

På lördagen befann vi oss hemma hos min älskade mamma hela dagen och kvällen, hon hade nämligen sin årliga vår/sommar-fest. Det var tipspromenad, brännboll och grillning; skitskoj helt enkelt! =)

Idag har vi varit ute hela dagen. Planterat blommor, klippt gräsmattan, använt grästrimmer (SKOJ!) och bara myst i allmänhet!!!
     Vi avslutade kvällen med att bjuda makens käre lillebror med sambo på middag vilka precis har lämnat oss. En toppenhelg med andra ord!!!

Hoppas att ni har haft en lika fin & mysig helg som vi har haft!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Jennie Olsson

Publicerad 2011-06-13 13:38:22

Å, vilka sötisar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela