Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Regn & Blås

Publicerad 2011-07-26 10:22:05 i Allmänt

Idag regnar och blåser det för fullan muggar. Lite trist är det, då gode maken bestämde sig för att måla vårt sovrumsfönster igår, vilket kanske inte är mest gynsamt när det regnar. Nåja, förhoppningsvis går det bra ändå, nu har han satt upp en stor presenning för att hålla vätan ute!

Igår åkte min kära syster med barn hem, trist är det varje gång. Synd de bor så okristerligt långt bort från oss. Nåja, vi får väl pallra oss till dem.
     Men, när en åker hem så kommer en annan upp. Nu har nämligen min älskade kusin som bor i Stockholm (av någon konstig anledning! ;) kommit, vilket känns jättebra!!! Vi försöker umgås så mycket som möjligt, för det händer inte allt för ofta att han är hemma...

Nu ska jag återgå till puzzel-byggandet! =) Hoppas alla får en underbart bra dag, trots regnet.
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela