Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Påminnelse!!!

Publicerad 2011-07-04 06:20:54 i Allmänt

Har man en son, som man VET, går upp innan tuppen är det väl ganska klokt att gå och lägga sig ganska tidigt inte sant?!? Nääää då...inte den här mamma inte. Hon sitter uppe och glor  på tv tills mitt i natten! Gissa om jag är trött idag?!?! Men, som sagt, det är helt självförvållat!!! Sen har man inget kaffe heller. Oj, oj, oj vad orutinerad jag är!!!

Nä idag blir en slappardag, just på grund av min sena läggning!
Over and out

Kommentarer

Postat av: Jessica Wetterstrand

Publicerad 2011-07-04 22:37:40

Jag är precis likadan, och jag lär mig aldrig! Olle och Loa är rätt duktiga på att sova, men Lovisa däremot, hon kan vakna kl 6. Som tur är så kan hon roa sig själv i ett par timmar.;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela