Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"No Idea"

Publicerad 2011-07-17 07:45:08 i Allmänt

Har nu, två nätter i rad, varit förundrad över att vår älskade son har sovit!!! *woohoo* Det märkliga är att syskonen i huset verkar ha någon form av "radar" på varandra. För dessa två nätter har nämligen tjoppan (som ALDRIG vaknar på nätterna) vaknat och inte velat sova!!! Inte skoj alls. I natt blev det mellan 03.00-04.00, behöver jag skriva att man är trött?! Hoppas nu bara att hon sover ut ordentligt och orkar vara pigg och glad idag!

Jag & lillebror har varit uppe sedan 06.30, vilket jag tycker är helt ok! Om man jämför med hans vanliga "stiga-upp-tid" som ju är 05.00. =) Så egentligen har jag ju fått "sovmorgon" 1½ timme...(happ, bara för att man sa något så vaknar hon! typiskt, får vi se hur dagen bli...)

Nä nu är det fixa frukost-time! ;) Hoppas ni får en jättebra dag! Det ska jag försöka ha! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela