Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hoppsan

Publicerad 2011-07-13 08:53:35 i Allmänt

Oj, nu är det hela fyra dagar sedan nått inlägg publicerades här och inte kan jag skylla på nått speciellt heller. Tja, kanske tristess. ;) Tjoppa-lisa är fortfarande gipsad men vi hoppas innerligt att hon får ta bort det nästa torsdag, så tummar och tår hålls för fullt!!!
     Idag ska vi dra till Albin med familj, bra för alla i familjen (ja, alla utom pappan, som jobbar) att få utlopp för sin energi i form utav lek, surr och spring! =)

Lillebror har börjat med nått onödigt!!! Han vaknar ca 3-4 timmar efter att han gått och lagt sig och sedan gnölar han ömsom skriker varannan timme, känns i huvudet och ögonlocken ska jag säga!!! Jaja, i natt har han bara gnällt lite så vi hoppas på att det är på väg bort!!! HOPPAS!!! =)


(Den vakne grubblaren ;)

Mina älskade systersöner kom upp i söndags också!!! Åh så mysigt att få rå om dem. Min syster och hennes karl har nämligen åkt på kärlekssemester till Turkiet, så nu blir kusinerna här i en vecka själv och sedan kommer syrran upp en vecka också! =)

Nu blir det till att mysa med kidzen för att sedan bege sig till Albin! Hoppas ni får en superdag bra där ute! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2011-07-14 22:12:08

Söt bild:)

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-07-14 23:10:29

Ja, det kanske är något som följer åldern? Otto gör också så. Ibland är han stört omöjlig! inte är han vaken heller, snarare ytlig och orolig sömn eller något liknande.

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-15 08:47:46

Här håller vi både tummar och tår och öron och näsor för att hon ska slippa gipset. (Även om det var väldigt rosa och snyggt...) Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela