Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

För*pip*!!!

Publicerad 2011-07-27 17:41:26 i Allmänt

Man blir bara, rent ut sagt, förbannad! Ska den där j*pip*la människan få bestämma vad han ska äta och att han ska få ha dator i sin fängelsecell bara för att utpressa! Det finns rubbade människor! Det hemska är att han får huuuur mycket publicitet som helst nu också!! *USCH*
    Nä, nu tycker jag att vi bara totalt ignorerar människan så att han inte får nån som helst uppmärksamhet...vi sänder styrkekramar till offrens anhöriga istället och tänker på dem!!!!

                                         
                                        (Älskade land i väst! Vi tänker på er!!!)

Idag har vi i familjen varit och badat & bara myyyyst! Det var härligt. Nu får vi bara hoppas att dagarna framöver är lika härliga så att vi hinner ta ikapp all badning som tjoppan missat under tiden hon hade sitt gips! ;)

Haré Bra Alla!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-27 21:01:05

Håller bara med dig!

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-07-28 11:16:53

Ja, han har fått den publicitet som han ville ha, tyvärr. Just nu har folk börjat posta blogginlägg med bilder på bajskorvar - bildfilderna har döpts efter honom, så om man bildgooglar hans namn och manifest så kommer det upp bilder på bajs. Förhoppningen är att bajset ska dominera och att man inte ska få tag på varken pressbilderna eller utdrag ur manifestet... istället får man bilder på bajs. Hoppas att det fungerar.



Ja, så dyker det upp en oförklarlig bild på en bajskorv på min blogg så vet du varför ;)



SV: Ja, både jag och Jens gick vid nio och tio månader. Men jag är ganska glad att Otto inte är lika snabb på att gå för han är ganska klåfingrig :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela