Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hej Vardag!

Publicerad 2011-01-11 12:02:48 i Allmänt

I morse kl 04.00 grät tjoppan som en tok och klagade på att det sved när hon kissade, vi åkte till vårdcentralen imorse men alla hennes värden såg jättebra ut, så då ställer man sig frågan:
"- VAD är det då?"
Hon är minsann inget barn som klagar i onödan...så jag undra verkligen vad det är...ska åka till BVC imorgon och höra vad de tror. Men, jag är såklart tacksam över att det inte var urinvägsinfektion, vilket jag och maken trodde.

Nu är vardagen här på allvar, då tjoppan började hos sin dagmamma efter jullovet idag. Något jag trodde skulle bli jobbigt då hon faktiskt har varit ledig i över tre veckor! Det visade sig dock att den lilla damen inte hade några som helst problem (även fast hon sa i bilen att hon bara ville vara hemma) att bli lämnad hos sin dagmamma. Jag fick en stor kram & ett HEJ DÅ! sedan gick hon. Det känns jättebra att lämna då!!! =)


(Rally-tomten säger "- Hej vardag!")

Den andra lille skrutten då? Honom beslutade vi att ta bort vällingen på natten för, vilket vi gjorde slag i saken natten till igår (då sambon har ledigvecka i veckan). Han "staffade" oss med att vara grinig & skrikig i en timme, sedan sov han till kl var 07.00! I natt sov han tills kl var 04.00, grät från och till i en timme och sov sedan till, hör & häpna, 08.30!!!! Jag är sååå imponerad av honom! =)

Idag blir en lugn dag. Har packat ned alla julgrejor och burit undan dem. Sedan blir det hämtning av tjoppan kl 14.00 då vi får besök av en kompis till tjoppan, som vi inte har träffat sedan innan jul...det blir skoj! =)

Ha en härlig dag alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela