Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Fint Besök!

Publicerad 2011-01-09 09:51:40 i Allmänt

Idag får vi minsann fint besök! Det känns jätteskoj att våra kära vänner kommer hit och hälsar på. Då kära mamman i familjen började jobba så har det blivit lite och ingenting av den varan, något jag verkligen saknar! Våra älskade barn leker så bra tillsammans också.
     Så ser förmiddagen och delar av eftermiddagen ut för oss idag...

När käre sambon kommer hem i kväll efter jobbet har vi en härlig ledigvecka att se fram emot. Det är kanon med sånna veckor när jag är hemma och är föräldraledig, vi får verkligen mycket tid tillsammans. Att det sedan innebär att min älskade make får se sina barn bra mycket mer än andra pappor gör inte saken sämre, vi har verkligen lyxigt! =) 
     När jag jobbar och han går hemma är det mindre av den varan, då jag inte jobbar skift.

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan och mysa tillsammans med min älskade dotter! Den älskade sonen ligger ute på altanen och sover...myyyys!!! =)

Ha en fortsatt fin söndag alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2011-01-09 23:23:03

Myyyys!

Härligt med besök!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela