Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

2011

Publicerad 2011-01-03 16:05:32 i Allmänt

Känns väldigt märkligt att det nu är ett nytt år...vart tog 2010 vägen? Det susade bara till så var det ett helt nytt år.
     Så är även vardagen här, sambon började nämligen sitt jobb igen efter två härliga veckor tillsammans, helt lediga! =) Så, nu är man gräsänka varje kväll den här veckan, känns väldigt märkligt!!! Det som känns bra är dock att nu är de vardagliga rutinerna tillbaka och det behöver barnen!

Nyårsafton var mycket mysig. Vi befann oss hos käre storebror på middag. Klockan 22.00 var vi hemma och hade två sovande barn direkt de landade i sängen (att sedan lillebror vaknade kl 00.00 & var vaken till kl 03.00 är en annan historia!).

Imorgon hade jag tänkt åka skidor. Min älskade storebror fick mig ut i torsdags, då åkte vi fem kilometer. Härligt! Så nu fick jag blodad tand och ska försöka att åka fem kilometer i alla fall en-två gånger i veckan. Sedan ska jag & tjoppan (läs tjoppan) rida en gång i veckan, tror att det kommer att bli skitskoj!!! Hon diggar verkligen hästar!!! Så fredagar blir hennes riddag!

Nä, nu ska jag och tjoppan börja med maten. Idag har hon beställt fläsk & pooootatis!
"- Mamma! Jag ÄLSKAR potatis!" =)
Kram på er där ute!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela