Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Taggad"

Publicerad 2011-02-09 10:27:54 i Allmänt

Alldeles strax ska jag åka och klippa mig, jag är verkligen supertaggad! =) Världens bästa Emma ska få göra vad hon vill med mitt rufs till hår! ;) Hon kommer att fixa det galant.
     Var sugen på att förlänga mitt hår, men tyvärr så är det våldsamt dyrt! Vi får se om det blir så ändå, skulle vara skoj!

Annars är det full rulle. Imorgon åker jag och hämtar min syster, det känns jätteskoj att hon kommer!!!! Får jag rå om henne ordentligt. I vanliga fall brukar hon alltid sova hos pappa, men den här gången blir det här hon kommer att bo! =)

Inatt, från kl 03.00 fram till kl 06.00, försökte lillebror lösa världsproblemen. Vad han kom fram till vet jag inte....tycker att det lät mest som ryska: "da da da" *skratt*.

Nä, nu ska jag ta och göra någon nytta innan jag drar till den gode frisörskan! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: i d a f o t o - ida gilbertsson

Publicerad 2011-02-14 21:27:27

Glad alla hjärtans dag på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela