Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Supersugen!

Publicerad 2011-02-07 21:21:03 i Allmänt

Åh vad jag är sugen på nått gott...typ varm choklad & varma mackor eller the & nygjorda scones!!! Kan ingen vänlig själ komma hit och göra detta åt mig?!? =)

Ikväll var min älskade pappa barnvakt en liten stund så jag och kära mamma kunde åka och kika in lokalen vi ska vara i under vår partaj! Den funkar jättebra, kanske lite omysig...men, det får vi göra något åt. Vad det blir återstår att se.

Hela denna vecka kommer det att "rännas runt" (åka runt).
* Idag var tjoppan hos dagmamman & lillebror hade BOEL-test (barnet origenterar efter ljud), ett slags hörseltest.
* Imorgon ska tjoppan klippa sig & vi ska bjuda kompisar på middag.
* På onsdag är tjoppan hos dagmamman då är det min tur att klippa sig.
* Torsdag åker jag in till stora staden och hämtar min älskade storasyster sedan ska vi handla.
* Fredag ska vi lämna barnen hos deras farmor och farfar samt ställa iordning allt inför kalaset.
* Slutligen är det lördag och dååå är det galej! =)

En ganska hektisk vecka med andra ord. Blir skoj att få en ny frisyr! Det var länge sedan jag var och fick mig en.

Nä, nu måste jag fika något annars "avlider" jag! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2011-02-08 10:11:24

Kul med fullproppad vecka och ny frisyr! :)

Hoppas du fick i dig lite fika. :P

Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2011-02-08 14:04:04

Lycka till med bestyren & nya kommande frilla!

E oxå sugen på allt möjligt gött!! NAMI!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela